• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Analiza modelu ekonomicznego kraju nordyckiego.

Reklama ma być w głównej mierze efektywna, żeby zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami lub też usługami. Jak się niemniej jednak okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zazwyczaj mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się bo dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach czy usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą mieć też funkcję wspierania sprzedaży – czasem są w stanie nam więc przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Połączone jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie przeważnie reklama ma za zadanie informować, natomiast już w dodatkowych okresach, gdy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wtedy prawidłowo jest po prostu przypomnieć kontrahentom o rzeczowych produktach czy usługach. Co więcej reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już niejednokrotnie się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy choćby w telewizji.

1. Przewodniki

2. Strona

3. Przewodniki

4. Informacje

5. Sprawdź tutaj

Categories: Blog

Comments are closed.